Idealny manicure. Odkryj serie Take a break >
No products in the cart.
Powrót do sklepuIdealny manicure. Odkryj serie Take a break >
If you see this Google Maps wasn't properly loaded. Please refresh your page :)
За идеален маникюр.Запознайте се със серията Take a Break >
No products in the cart.
Powrót do sklepuSklep internetowy marki Clearance Poland, dostępny pod adresem internetowym
www.clearance-group.pl prowadzony jest przez Ewę Czerniak prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą EYLO Ewa Czerniak.
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze sklepu internetowego
www.clearance-group.pl oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość
za pośrednictwem Sklepu. Niniejsze Warunki określają również prawa i obowiązki, które Sprzedawcy
i Konsumenci muszą przestrzegać, aby transakcje były skuteczne i ważne.
Wszystkie zamówienia złożone za pośrednictwem strony internetowej www.clearance-group.pl oznaczają, że kupujący przeczytał i zaakceptował Warunki.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EYLO Ewa Czerniak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 784-215-35-93, REGON 361798219.
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Klient detaliczny – osoba fizyczna dokonująca zakupów ze pośrednictwem Sklepu, nie będąca osobą prawną
Klient biznesowy – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.celarance-group.pl
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron,
z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje
o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty
do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem
a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też
– stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności
za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie
z postanowieniami Regulaminu albo przez wysłanie zamówienia drogą e-mailową na adres: clerancepoland@gmail.com
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Oferowane produkty i usługi to te, które pojawiają się w katalogu opublikowanym na stronie internetowej sprzedawcy.
5. Każdemu produktowi towarzyszy pozaumowny opis i zdjęcia. Zdjęcia i opisy produktów w katalogu są tak dokładne, jak to możliwe, ale w żadnym wypadku nie mogą być dokładnie takie same, jak oferowany produkt, w szczególności w odniesieniu do koloru. Dlatego Sprzedawca strony nie ponosi odpowiedzialności w przypadku błędów w tekście lub prezentowanych zdjęciach, projektach dotyczących produktu ani w przypadku zmiany opisu produktu przez dostawcę.
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
– e-mail
– hasło
– imię i nazwisko
– adres dostawy
– telefon
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy,
w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na podany adres.
1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że ma zdolność prawną do złożenia zamówienia
i że ma ukończone 18 lat.
2. Elektroniczne potwierdzenie zamówienia stanowi akceptację niniejszych warunków przez kupującego oraz potwierdzenie, że zostały one przeczytane i zrozumiane oraz że kupujący zrzeka się prawa do żądania własnych warunków zakupu lub innych warunków. Umowa jest wówczas uważana za stałą i ostateczną.
3. Wszystkie dane dostarczone podczas zakupu i zapisane potwierdzenie są traktowane jako dowód transakcji. Potwierdzenie to będzie służyć jako dowód podpisu i potwierdzenia transakcji przez kupującego.
4. W celu złożenia Zamówienia przez Klienta detalicznego należy:
4.1. Zalogować się do Sklepu lub wysłać listę zamawianych produktów na adres: clearancepoland@gmail.com.
4.2. W przypadku wybrania opcji składania zamówienia przez sklep internetowy należy wybrać. Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”.
4.3. Po zatwierdzeniu zamówienia Sprzedawca prześle e-mailem potwierdzenie zarejestrowanego zamówienia.
4.4. Klient może śledzić postęp zamówienia w witrynie, klikając „Moje konto”.
5. Każde zamówienie od Klienta biznesowego zostanie przetworzone po nawiązaniu kontaktu
za pośrednictwem poczty elektronicznej. W tym celu należy:
5.1. Podać listę zamawianych produktów na adres: clearancepoland@gmail.com
5.2. Podać numer certyfikatu uprawniającego do wykonywania zabiegu metodą Clearance
5.3. Podać listę zamawianych produktów.
5.4. Po zatwierdzeniu zamówienia Sprzedawca prześle e-mailem potwierdzenie zarejestrowanego zamówienia.
6. Realizacja zamówienia trwa do 2 dni roboczych plus czas dostawy
1. Podane ceny produktów są podane w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT
2. Produkty pozostają własnością Sprzedawcy do momentu pełnej kwoty zapłaty.
3. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących cen naszych produktów skorzystaj z tego adresu
e-mail: clearancepoland@gmail.com lub pod numerem telefonu: +48 512 113 913.
4. Płatność za produkty i wszelkie koszty dostawy związane z zamówieniem są płatne w całości
w momencie składania zamówienia przez klienta w celu potwierdzenia ich przyjęcia.
5. Dowodem zakupu jest faktura z VAT papierowa (dołączona do każdej przesyłki) lub elektroniczna (wysyłana drogą e-mailową na adres podany podczas zakładania konta).
6. Sprzedawca nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za niezapłacenie tego podatku lub jakiegokolwiek podatku związanego z przesyłką międzynarodową między ich klientami a służbami celnymi w ich kraju.
7. Klienci mogą dokonywać płatności za pomocą:
– płatność przy odbiorze
– PayPal
– przelewem bankowym na konto
Santander Bank Polska
85 1090 1362 0000 0001 4316 7354
EYLO Ewa Czerniak
Ul. Pałacowa 1b/4
62-069 Dąbrówka
NIP 784-215-35-93
8. Płatność za zamówienie może zostać cofnięta w dowolnym momencie do 120 dni od daty złożenia zamówienia. W związku z tym Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówienia, którego płatność, adres IP lub adres dostawy wydają się podejrzane lub niebezpieczne dla siebie lub strony trzeciej. Sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za wypłatę jakichkolwiek odszkodowań lub rekompensat, ponieważ ma to wpływ na bezpieczeństwo ich klientów, dostawców i usługodawców.
1. Produkty oferowane na stronie internetowej są dostępne w magazynie.
2. Jeśli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie jest w stanie dostarczyć zamówienia kupującemu, sprzedawca kontaktuje się z klientem i daje mu możliwość zmiany, modyfikacji lub anulowania zamówienia.
3. Produkty dostarczane są przez kuriera lub mogą być odebrane osobiście w siedzibie firmy lub
we wskazanym punkcie sprzedaży.
4. Koszty dostawy podane na stronie są cenami brutto. Odbiór własny Zamówienia przez Klienta jest bezpłatny.
5. Kupujący przyjmuje na siebie wszelkie ryzyko od momentu, gdy produkty opuściły siedzibę sprzedawcy, do momentu, gdy klient zwróci produkt sprzedawcy.
6. Sprzedawca zapewnia odpowiednie zabezpieczenie produktów do transportu. Jeżeli pomimo tego zamówione produkty zostaną uszkodzone podczas transportu, kupujący może odmówić przyjęcia dostawy uszkodzonego towaru lub dokonać odpowiedniej noty na liście przewozowym (zawierającej datę oraz czytelny podpis).
6.1. Kupujący winien skontaktować się ze Sprzedawcą w ciągu 24 godzin i postępować zgodnie
z procedurą zwrotu, wskazując produkt i przyczynę zwrotu. Po weryfikacji sprzedawca przesyła kupującemu procedurę postępowania drogą elektroniczną wraz z potwierdzenie przyjęcia zlecenia. Sprzedawca nie przyjmuje zwracanego towaru, jeśli kupujący uprzednio nie zgłosił konieczności zwrotu i nie otrzymał potwierdzenia przyjęcia zlecenia.
6.2. Produkt musi zostać zwrócony przez klienta w nienaruszonym i zapieczętowanym oryginalnym opakowaniu. Do produktu należy dołączyć fakturę.
6.3. Sprzedawca dostarczy produkt zastępczy po otrzymaniu uszkodzonego produktu na własny koszt i pod warunkiem dostępności zapasów. Jeżeli wymiana nie jest możliwa koszt uszkodzonego produktu zostanie zwrócony Klientowi tą samą formą płatności w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
7. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
1. Jeśli klient stwierdzi brak produktu podczas dostawy przez przewoźnika, musi skontaktować się
ze sprzedawcą w ciągu 24 godzin roboczych od dostawy i podać numer zamówienia. Sprzedawca dostarczy następnie brakujący produkt tak szybko, jak to możliwe, bez dodatkowych opłat pocztowych lub przeprowadzi wymianę produktu, jeśli dostawa nie będzie zgodna z zamówieniem.
2. Aby dokonać wymiany, klient musi skontaktować się ze sprzedawcą wysyłając wiadomość e-mail
na adres clearancepoland@gmail.com, podając numer zamówienia w tytule wiadomości. Po weryfikacji sprzedawca przesyła kupującemu potwierdzenie rozpoczęcia procedury zwrotu/ wymiany. Produkt musi zostać zwrócony przez klienta w nienaruszonym i zapieczętowanym oryginalnym opakowaniu. Do produktu należy dołączyć kserokopię faktury. Koszt zwrotu produktu zostanie zwrócony Klientowi
tą samą formą płatności w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
1. Kupujący ma 14 dni od dnia otrzymania zamówienia na zmianę zdania bez konieczności uzasadnienia swojej decyzji.
2. Bieg terminu określonego w punkcie 9.1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy według podanego wzoru (załącznik 1). Oświadczenie należy przesłać drogą e-mailową na adres: clearancepoland@gmail.com oraz dołączyć do zwracanej przesyłki wraz z fakturą.
4. Sprzedawca niezwłocznie prześle Kupującemu na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
5. Skutki odstąpienia od Umowy:
5.1 . W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
5.2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności umniejszone o koszty dostawy.
5.3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
5.4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu
z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5.5. Kupujący winien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu
od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Kupujący odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
5.6. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu.
5.7. Produkty muszą zostać zwrócone na podany poniżej adres w oryginalnym opakowaniu, nieużywane, w stanie nadającym się do sprzedaży, najpóźniej 14 po dacie ich otrzymania.
EYLO Ewa Czerniak
Ul. Pałacowa 1b/4
62-069 Dąbrówka
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
4. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: clearancepoland@gmail.com podane
w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
5. W opisie reklamacji należy zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres siedziby Sprzedawcy.
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
– W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
– W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
– Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
– Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
1. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jeden z niniejszych Warunków sprzedaży zostanie uznany
za niemożliwy do zastosowania, nie będzie to miało wpływu na stosowanie innych postanowień regulaminu; warunek uznany za niemający zastosowania zastępuje się najbliższym możliwym przepisem.
2. W procesie sprzedaży online sprzedawca jest zobowiązany wyłącznie do uzyskania środków; nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikające z korzystania z Internetu, takie jak utrata danych, wtargnięcie, wirus, utrata usługi lub inne mimowolne problemy.
3. Odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do kwoty zakupu zapłaconej przez kupującego.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za braki zapasów lub opóźnienia dostaw przez dostawców.
5. W żadnym wypadku Sprzedawca nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody bezpośrednie lub pośrednie wyrządzone użytkownikowi lub stronie trzeciej w wyniku wadliwego działania, awarii, utraty zarobków, utraty danych, utraty zysków, strat operacyjnych, utraty oprogramowanie, pogorszenie lub utrata materiału przez użytkownika lub osobę trzecią.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za rekompensatę za bezpośrednie i pośrednie, materialne lub niematerialne szkody wynikające z szkód wynikających z opisanych powyżej scenariuszy. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za koszty odzyskiwania, reprodukcji lub naprawy wynikające z takich strat lub szkód.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy pisarskie popełnione przez klienta podczas składania zamówienia, które w konsekwencji spowodowały błędy lub opóźnienia w dostawie.
1. Towar pozostaje własnością Sprzedawcy do momentu pełnej zapłaty zamówionego towaru.
1. Wszystkie elementy strony www.clearance-group.pl są i pozostają intelektualną i wyłączną własnością TOP-NAILS (producenta, właściciela marki Clearance) .
2. Żadna osoba nie jest upoważniona do powielania, używania, ponownego nadawania lub używania z jakiegokolwiek powodu, nawet częściowo, elementów strony internetowej, oprogramowania, grafiki lub dźwięku.
3. Wszelkie proste lub hipertekstowe linki są surowo zabronione bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, jeśli zawartość witryn, do których oferowane
są odsyłacze z linkami hipertekstowymi, nie jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawnymi
i regulacyjnymi.
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
1. Elektroniczne zapisy przechowywane w bezpiecznych warunkach będą uważane za dowód komunikacji, zamówień i płatności, które nastąpiły między stronami.
2. Formularze zamówień, potwierdzenia zamówień i faktury są przechowywane na niezawodnych
i trwałych nośnikach w celu zapewnienia dokładnej i trwałej kopii.
3. Elektroniczne dokumenty sprzedającego będą traktowane przez strony jako dowód komunikacji, zamówień i płatności, które nastąpiły między stronami.
4. W celu uzyskania więcej informacji wszystkie zapytania należy wysyłać na adres e-mail: clearancepoland@gmail.com
© 2021 Clearance